Poljubi kišu…

 

Ova je priča u moru drugih našla tebe, ili si ti možda ipak pronašla nju. Ne znam,ali nije ni bitno. Dobila je smisao zahvaljujući tebi, a ti možda poneki odgovor-zahvaljujući njoj.

Za Schaputalicu od srca,

Perla


Volim tvoje korenje… Tvoju glavu, punu raznog semenja kojoj je svaka zemlja plodna.

Ja volim tvoju prolaznost…Dosadilo mi da čekam samo zato što nemam kud, a ljudi dolaze i prolaze… Svako ima neki svoj put, samo ja stojim , čekajući da se nešto drugačije desi u moru istog.

Ljudi dolaze u tvoj život , a i odlaze sa razlogom.

Odlaske onih koje zavolim ne razumem.

Ako ih stvarno voliš, pustićeš ih da odu iako ne razumeš. Pustićeš ih takodje i da se vrate.

I koliko dugo će ostati kada se i ako opet vrate?

Sezonu ili ceo život.

A šta ja da radim u medjuvremenu?

Budi i radi ono što jesi. Samo to i ništa drugo.

Ne volim kad sam žedan za nekim .

Ako ožedniš, poljubi kišu i sačekaj sumrak. Ako ti se učini da nećeš moći da izdržiš do sledećeg jutra… poljubi kišu opet. I tako sve dok ne osetiš da je počela da teče tvojim venama. Dok ne osetiš reku u sebi.

Udaviću se…

Nećeš… Isparićeš jednog dana i postaćeš oblak. Onda ćeš shvatiti zašto volim tvoje korenje i seme koje vetrom šalješ na bezbroj nepoznatih adresa… Tek onda ćeš shvatiti koliko sve to ima smisla u bespuću različitosti i koliko je tebe svuda, iako ti se čini da samo bespomoćno stojiš tu gde jesi…

41 thoughts on “Poljubi kišu…

  1. Obožavam suncokret, tako jednostavan a pun lepote i radosti i uvek okrenut suncu, izvoru života na ovoj planeti

    a one koji odu, treba zadržati samo u lepoj uspomeni,
    pojaviće se novi suncokreti koji će pleniti možda još većom
    lepotom svoje duše i jarko žutih latica

  2. pisuci nastavak price o I&M slusah razne melodije bez reci, medju njima i ovu slucajno nadjenu, ali opet sve to nema smisla bez ovakih reci jakih i samo jasnih onima koji shvate da nesto sto ode moze se vratiti samo u izmenjenom obliku, ali uvek ostaje u istom onakvom kakvom smo ga mi u srcu zavoleli i prihvatili.

    1. Eee, a dok sam ja čitala priču o I & M slušajući u pozadini muziku, imala sam osećaj kao da sam je ja birala.Mnogo si lepo ovo rekao Ib i ponovo dokazao ono što smatram,a to je da umeš da kažeš u dve reči ono što ja jedva smanjim na celu stranu… 🙂

  3. Повратни пинг: Mala informacija 3 | Charolija
  4. Повратни пинг: Blogopedija 2010 | Bedno piskaralo
  5. Повратни пинг: Kako sam dočekala limun - Moj svet muzike
  6. Ne želim da te rastuži, samo, pogodila si u milimikron kako ja volim. Baš tako. A kad neko pogodi ko si, onda se i obraduješ i rasplačeš. I pet puta sam je čitala, da znaš. 😆

  7. Повратни пинг: 2010 in review « Crnaperla's Blog

Оставите одговор

