Radosna prednovogodišnja vest

 

Nešto razmišljam ovih dana…šta bih pošelela onako stvarno i jako, nešto što nema veze samnom ili sa nekim iz moje porodice, ili sa nekim od mojih prijatelja.. Nešto veliko, bitno, a ostvarljivo.

Mislim, kako da vam kažem, ali ja verujem u ono nešto.. Da li je to Deda Mraz, ili andjeo čuvar ili nešto treće, mislim da nije bitno. Meni bar nije. Ne lupam mnogo glavu tome da mu nadjem ime. I ne tražim ama baš nikako , ono „nešto“ što mora iza toga da se krije. Jok.

Onda naletoh na ovo, i krenuše mi suze-radosnice.

E, pa sada znam. Želim, želim, želim jako da je ovakvih primera više. Ne. Nije dobro. Mislim jeste, zato što pokazuje da ima ljudi medju nama, ali i nije zato što svi mi živimo u državi kojoj plaćamo poreze, kazne, predizborne kampanje, puteve, mostove i svašta nešto. Za koga, ako ne za nas? Zašto ta ista naša kuća ne bi mogla da ima krov dovoljno veliki da pokrije i ovakve slučajeve.?

Zašto da život male Zvezdane  i druge dece zavisi od pomoći dobrih ljudi? Zašto  profesorka o kojoj je pisao Blic nije mogla da ode na operaciju o trošku države? Zašto..?

Eto,  nisam nešto bila raspoložena za pisanje,ali ovo me maklo sa mesta…

Pa Deda Mraze, ako me čuješ…

U ime svih onih kojima je neophodna pomoć…

7 thoughts on “Radosna prednovogodišnja vest

  1. To su divne vesti, samo, strašno je to što naša država nema para kada je ljudski život u pitanju. Divna ja profesorka koja ima takvu decu. Očigledno je deca obožavaju.
    Želim i ja da se to sve promeni i da za svu decu na ovom svetu ima para za lečenje.
    Ljudska solidarnost nema granice!

Оставите одговор

