Banana

Nešto razmišljam..

Od ovoliko mogućnosti da se rodimo , baš nas je zadesilo da se rodimo ovde. U ovoj državi u kojoj je sve moguće. Kako to lepo zvuči kada se kaže “ sve je moguće“. Ali, onaj ko ne zna da se radi o Srbiji, ne zna takodje da je to svemoguće u negativnoj konotaciji… Kako to mislim? Pa, lepo.

Odredjeni sudski postupci za utvrdjivanje starateljskog prava nad maloletnim detetom, po hitnom postupku ( majka bila u sigurnoj kući sa bebom) traju godinama..

Sudski postupci pokrenuti kao posledica nečije smrti u vezi utvrdjivanja odgovornosti , neodgovornosti i eventualne lekarske greške traju decenijama…

E, ovde sledi iznenadjenje. Može sud i brže, ma mnooogo brže, primer ćete videti u klipu. Znači, može- brzo i efikasno.Sad mi je lakše. U stvari, sad se još više ljutim. Kad znam da može, a neće…

Šta da mislim posle ovoga? Ne znam, meni mozak stao…

Šta da radimo? Da pljunemo i zapevamo? Da odemo? Ostanemo? Ćutimo? Protestvujemo?

Najčešće uzdahnemo i slegnemo ramenima bespomoćno i pomislimo- dobro je što nije ono u duhu Balaševića “ Bože, Bože, dI baš ja..“

Ovo što se desilo, desilo se čoveku koga znam…

I sad vi meni recite koga ćete da birate?

U ovoj banana državi, vidim samo majmune koji sa slašću pojedu bananu pa nas odozgore gadjaju sa korama. A mi, padamo li padamo. Ponekad kažemo i „hvala“ razbijenih i odranih kolena, ponosni na zemlju koja nas je iznedrila i blagodeti džungle u kojoj živimo…

16 thoughts on “Banana

    1. Sta god bih rekla da ne valja,ima veze sa sistemom…pa kada povezem sa ovim sto si ti rekao, ispostavi se da nam je sistem pravljen bez obzira na Boga i svakako ne po ljudskoj meri. A kao takav,kome li je od koristi?

  1. Uh… šta mi je trebalo da gledam snimak? Iznervirala sam se opasno. Jadni ljudi, i ako podignu krivičnu tužbu to će da se oduži na godine. Tako je to kod nas. O glasanju ne govorim i ne pišem, jer kad bih krenula ne bih mogla da se zaustavim i verovatno bih na kraju doživela infarkt. Nisam pametna šta da radimo.

    1. Bum!
      Procitala sam u Blicu da su platili taj stan 75 lepih 000 evra…
      Tras!
      Jos 2500 evra za porez. ..
      Kolaps!
      Ono sto je pogubno je da se ovako nesto unapred ne moze proveriti i koliko god si oprezan,moze da ti se desi. U fazonu-kupujem stan,a molim Boga (jer drzava ne zna) da isti nije u sporu ili prodan vise puta… Da se razumemo, ja imam kucu i verovatno nikad necu kupovati stan,ali ima mnogo njih koji moraju..
      E, sad: hoce li drzava da im vrati makar pare za porez? I…kako bre sme neko da ti zakljuca stan sa tvojim pokretnostima i licnim stvarima?
      Ne znam, nisam ni ja pametna..

  2. Vidiš i sama u šta se kampanja pretvorila. Pošto im narod (nikome) ništa ne veruje, sada su se okomili jedne na druge, laju, reže, ujedaju…
    Kao psi koji su lovili zajedno u čoporu dok je bilo plena, a sada kidišu jedni na druge…
    Ali, sramota me je da priznam koliko sam besan na sebe što sam verovao…

  3. Naravno, ovo sve što sam čula u klipu i što si ti napisala, učinilo je ono, što svako normalan u ovoj državi preživljava: iznervirana, u neverici, psovala sam na sav glas, ali, onaj ko je ovo treblo da čuje je gluv na sve naše vapaje!

  4. Strašno :((( Inače mi je nizak pritisak, ali ovo nije ni za mene :(((
    Ovde svaki dan samo možeš da saznaš novi način kako si niko i ništa za državu, a za vlast si neko samo kad treba da zaokružiš njihov broj na listiću…

Оставите одговор

